Ben je enthousiast over ons en ambieer je een carrière bij Via Dutch, dan komen wij graag in contract met jou! Hieronder staan onze huidige openstaande vacatures. Ben je geinteresseerd stuur je CV en motivatiebrief naar Sebastiaan Gielens via sebastiaan@viachasse.nl

Mochten er geen vacatures open staan, of staat de door jou gewenste vacature er niet tussen, dan kun je altijd een open sollicitaties insturen. Gemotiveerde mensen zijn precies wat wij zoeken! Stuur op wat jou speciaal maakt en welke je rol je graag wil invullen.

Acquisitie naar aanleiding van bovenstaande vacatures wordt niet op prijs gesteld.

Ter uitbreiding van ons logistieke team op ons kantoor te Maurik zijn wij op zoek naar een Logistiek Planner. Ben je op zoek naar een baan met veel zelfstandigheid bij een internationaal snelgroeiend bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Via Chassé is sinds 1987 een internationale leverancier van een divers aanbod aan producten op het gebied van o.a. schrijf- en papierwaren, Back to School, huishoudelijke goederen en decoratieartikelen. De producten worden verkocht in Private Label als ook Eigen Merk aan klanten door een groot deel van Europa.

Omschrijving

Heb je passie voor internationale handel? Kun je snel schakelen met de transporteur aan de ene kant, en de klant en haar belangen aan de andere? Zorg jij dat je de verschillende leveringen uit elkaar houdt en de juiste goederen naar de juiste plek gaan? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Je komt terecht in een team vol enthousiaste collega’s. Bij iedereen staat altijd de deur open en je kunt met je vragen overal terecht. Als Logistiek Planner kom je in een team van 3 Planners welke elkaar opvangen en ondersteunen. Alle goederen die ontvangen en verzonden worden, zijn via jullie gepland. Hierbij schakel je veelvuldig met je collega's om te kijken welke goederen het eerst nodig zijn en wat in de planning van het magazijn mogelijk is.

Wat ga je doen?

Als Logistiek Planner ben je verantwoordelijk voor het inplannen van de containers die in Rotterdam per boot aangekomen zijn zodat ze in ons magazijn gelost kunnen worden. Daarna verwerk jij de ontvangen afroeporders van de klanten. Jij spreekt af wanneer de goederen geleverd kunnen worden, en op basis van de feedback van de klant schakel je met het transportbedrijf om de levering in te plannen. Uiteindelijk waarborg je dit proces ook en hou je zicht op dat de levering daadwerkelijk op tijd vertrekt naar de klant en daar ook aan komt. Heldere communicatie en overzicht zijn de belangrijkste kenmerken in deze functie.

 

Jouw werkzaamheden

  • Inplannen containers bij ons magazijn
  • Verwerken afroeporders in het ERP systeem
  • Inplannen leveringen bij de klanten
  • Communicatie met transporteurs over leveringen en containers
  • Waarborgen dat de gemaakte afspraken met de transporteurs nagekomen worden

 

Functie eisen

  • Je bent een teamspeler!
  • Je bent communicatief sterk en houdt scherp overzicht op de leveringen
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Nauwkeurigheid staat bij jou hoog in het vaandel
  • Minimaal 32u per week

 

Ons aanbod

  • Een gevarieerd productaanbod
  • Een succesvol en groeiend familiebedrijf!
  • Mogelijkheden tot ontwikkelen en doorgroeien
  • Een gloednieuw bedrijfspand en bijbehorend comfort
  • Compleet pakket aan arbeidsvoorwaarden met o.a.:
    • volledig betaald pensioen door de werkgever
    • reiskostenvergoeding vanaf 10km
    • een winstdeling
    • en een goed salaris gebaseerd op ervaring en opleiding!
  • Full-time baan met uitzicht op een vast contract
  • Een leuke en informele werksfeer in een ambitieus team

 

Interesse?

Voor meer informatie neem je contact op met Sebastiaan Gielens via 0345-470010 en stuur je motivatiebrief en cv naar sebastiaan@viachasse.nl. Kijk ook op www.viachasse.nl voor een kleine impressie van onze activiteiten.

Solliciteer

Ter uitbreiding van ons inkoopteam (4 man) op ons kantoor te Maurik zijn wij op zoek naar een (Senior) Inkoper m/v. Binnen het Inkoopteam ben je samen met je collega verantwoordelijk voor de afspraken met de leveranciers. Je afspraken administreer je in het ERP systeem en wordt waar mogelijk ondersteund door Logistiek en de andere Inkopers. Je bent mede strategisch verantwoordelijk voor het assortiment van Via Chassé. Je zal dagelijks intern communiceren met de verkopers en logistiek. Voor het verwerken van alle informatie is een hoge mate van nauwkeurigheid vereist en voor het contact met onze internationale leveranciers goede communicatieve vaardigheden.

 

Wat ga je doen?

Je bent verantwoordelijk voor het gehele inkooptraject ten behoeve van enkele van onze grote klanten. Je onderhandeld de juiste condities uit en hebt gevoel voor de juiste producten op het juiste moment. Daarnaast onderzoek je mogelijke kruisbestuiving van artikelen die bij verschillende klanten worden aangeboden. Je houdt scherp zicht op de supply chain, hierbij voorkom je nee-verkoop maar ook over voorraad, en uiteindelijk leg je verantwoording af aan de directie.

 

Jouw werkzaamheden

  • Het complete inkoopproces, van offertes aanvragen, voorcalculaties maken, onderhandelen met leveranciers, tot het inzetten en opvolgen van orders, bewaken van de levertijd en kwaliteit tot uiteindelijk levering aan de klant.
  • Een deel van het verkooptraject, waaronder contact met klanten, bevestigen van orders, onderhouden van levertijden en bedenken van (nieuwe) producten.
  • Relatiebeheer met leveranciers en zoeken van nieuwe leveranciers
  • Sparringpartner van directie tav assortiment
  • Bezoek van internationale beurzen

 

Via Chassé is een familiebedrijf dat sinds 1987 een internationale leverancier van een divers aanbod aan producten op het gebied van o.a. schrijf- en papierwaren, Back to School, huishoudelijke goederen en decoratieartikelen. De producten worden verkocht in Private Label als ook Eigen Merk aan retailklanten door een groot deel van Europa, zoals Action, Gamma en Blokker.

 

De groei van Via Chassé heeft de afgelopen jaren steeds grotere vormen aangenomen waardoor in 2019 gloednieuw pand gebouwd is, wat in 2020 alweer uitgebreid moest worden. Er zijn 24 medewerkers werkzaam en wij hebben de ambitie om onze groeiplannen te verwezenlijken. Wij zijn een echt familiebedrijf, warm, informeel en korte lijnen. Wij zijn prestatiegericht en zetten onze klanten op 1! Er wordt weinig vergaderd want de deur staat bij iedereen open!

 

Functie eisen

  • Je bent een teamspeler, maar kan ook goed zelfstandig werken
  • HBO werk- en denkniveau
  • Ervaring met inkopen vanuit het Verre Oosten is een pré
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Nauwkeurigheid staat bij jou hoog in het vaandel
  • Flexibiliteit, denk aan bezoeken van beurzen in Nederland en daarbuiten
  • Minimaal 32u per week

 

Ons aanbod

  • Onderdeel van een succesvolle en groeiende organisatie
  • Een gloednieuw bedrijfspand
  • Compleet pakket aan arbeidsvoorwaarden met o.a.:
    • volledig betaald pensioen door de werkgever
    • reiskostenvergoeding vanaf 10km
    • een winstdeling
    • en een goed salaris gebaseerd op ervaring en opleiding!
  • Een leuke en informele werksfeer in een ambitieus team

 

Interesse?

 

Voor meer informatie neem je contact op met Sebastiaan Gielens via 0345-470010 en stuur je motivatiebrief en cv naar sebastiaan@viachasse.nl.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer

Ter uitbreiding van ons Supply Chain Team op ons kantoor te Maurik zijn wij op zoek naar een Supply Chain Planner Azie. Ben je op zoek naar een baan met veel zelfstandigheid bij een internationaal snelgroeiend bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Via Chassé is sinds 1987 een internationale leverancier van een divers aanbod aan producten op het gebied van o.a. schrijf- en papierwaren, Back to School, huishoudelijke goederen en decoratieartikelen. De producten worden verkocht in Private Label als ook Eigen Merk aan klanten door een groot deel van Europa.

Omschrijving

Heb je internationale supply chain ervaring, kennis van voorraadbeheer en ben je analytisch sterk? Gebruik deze ervaring en skills om voor al onze producten de juiste voorraadniveaus te bepalen en de internationale supply chain te coördineren. De volgende taken zijn onderdeel van je functie:

  • Analyseren van forecasts en voorraden, zodat de voorraadniveaus van al onze producten altijd optimaal zijn en producten niet out of stock zijn.
  • Coördineren van de internationale supply chain, door inkoopplanningen te monitoren en waar nodig aan te passen.
  • Pro-actief samenwerken met de inkopers. Jij adviseert over de voorraad en supply chain van de producten in hun assortiment.
  • Aanspreekpunt zijn voor alle supply chain zaken en een sturende rol in de IT-structuur die benodigd is voor een optimale vastlegging en sturing.
  • Contact hebben met onze internationale leveranciers, veelal uit Azië, en samen met hen op zoek gaan naar verbeteringen in het voorraad- en leverproces, maar ook ad-hoc problemen op te lossen.

Functie eisen

  • Het liefst een afgeronde hbo- of wo-opleiding. In de richting van Commercie, Supply Chain Management of Bedrijfskunde.
  • Werkervaring in logistiek, stock management en/of supply chain is een pré.
  • Je bent een echte regelaar en niet bang voor ad-hoc-werkzaamheden.
  • Sterke analytische én pragmatische kijk op zaken.
  • Goede beheersing van de Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift.
  • Minimaal 32u per week.

Ons aanbod

  • Een succesvol en groeiend familiebedrijf, met een fijne warme sfeer en ruimte voor ontwikkeling!
  • Een gloednieuw bedrijfspand en bijbehorend comfort
  • Compleet pakket aan arbeidsvoorwaarden met o.a.:
    • volledig betaald pensioen door de werkgever
    • reiskostenvergoeding vanaf 10km
    • een winstdeling
    • en een goed salaris gebaseerd op ervaring en opleiding!
  • Full-time baan met uitzicht op een vast contract
  • Een leuke en informele werksfeer in een ambitieus team

 

Interesse?

Voor meer informatie neem je contact op met Sebastiaan Gielens via 0345-470010 en stuur je motivatiebrief en cv naar sebastiaan@viachasse.nl. Kijk ook op www.viachasse.nl voor een impressie van onze activiteiten.

Solliciteer

Ter uitbreiding van ons inkoopteam op ons kantoor te Maurik zijn wij op zoek naar een Assistent Inkoper. Ben je op zoek naar een baan met veel zelfstandigheid bij een internationaal snelgroeiend bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Via Chassé is sinds 1987 een internationale leverancier van een divers aanbod aan producten op het gebied van o.a. schrijf- en papierwaren, Back to School, huishoudelijke goederen en decoratieartikelen. De producten worden verkocht in Private Label als ook Eigen Merk aan klanten door een groot deel van Europa.

Omschrijving

Heb je passie voor internationale handel? Kun je snel schakelen op een dynamische markt? Heb je een commerciële instelling waardoor je de beste prijs wil uitonderhandelen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Je komt terecht in een team vol enthousiaste collega’s. Bij iedereen staat altijd de deur open en je kunt met je vragen overal terecht. Als Assistent Inkoper vorm je de rechterhand van één van de senior inkopers. Dit houdt in dat je verantwoordelijk bent voor het plaatsen van de orders bij de leveranciers, de kwaliteit van de producten analyseert en de leiding hebt over de aansturing van de levertijden van de leveranciers. Je hebt dagelijks intern contact de Senior Inkoper, de verkopers en logistiek om alles in goede banen te leiden en zorg te dragen voor een optimale klanttevredenheid. Voor het verwerken van de informatie is een hoge mate van nauwkeurigheid vereist en voor het contact met onze internationale leveranciers, goede communicatieve vaardigheden.

Wat ga je doen?

Samen met je collega zorg je ervoor dat de artikelen ingekocht worden, de kwaliteit op peil is door het aanvragen en analyseren van samples en de producten tijdig verzonden worden naar Europa. Daarnaast bekijk je de nieuwe ontwikkelingen en zie je de commerciele kansen voor deze nieuwe producten die je zelf gevonden hebt!

 

Jouw werkzaamheden

  • Verwerken inkooporders in het ERP systeem
  • Opvragen van relevante informatie om de artikelen te importeren
  • Analyseren van de verkoop forecast
  • Prijsonderhandelingen
  • Levertijden en kwaliteitsafspraken waarborgen met leveranciers
  • Communicatie met de verkopers over goedkeuring van artikelen
  • Communicatie met de ontwerpstudio over artikelen en verpakkingen

 

Functie eisen

  • Je bent een teamspeler!
  • HBO werk- en denkniveau (diploma niet vereist)
  • Je bent kritisch en analytisch ingesteld
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Nauwkeurigheid staat bij jou hoog in het vaandel
  • Flexibiliteit, denk aan bezoeken van beurzen in Nederland en Duitsland
  • Minimaal 32u per week

 

Ons aanbod

  • Een gevarieerd productaanbod
  • Een succesvol en groeiend familiebedrijf!
  • Mogelijkheden tot ontwikkelen en doorgroeien
  • Een gloednieuw bedrijfspand en bijbehorend comfort
  • Compleet pakket aan arbeidsvoorwaarden met o.a.:
    • volledig betaald pensioen door de werkgever
    • reiskostenvergoeding vanaf 10km
    • een winstdeling
    • en een goed salaris gebaseerd op ervaring en opleiding!
  • Full-time baan met uitzicht op een vast contract
  • Een leuke en informele werksfeer in een ambitieus team

 

Interesse?

Voor meer informatie neem je contact op met Sebastiaan Gielens via 0345-470010 en stuur je motivatiebrief en cv naar sebastiaan@viachasse.nl. Kijk ook op www.viachasse.nl voor een kleine impressie van onze activiteiten.

Solliciteer

Leuk dat je geïnteresseerd bent in deze vacature! Via Chassé is een snel groeiende en internationaal opererende groothandel. Zojuist hebben wij de deuren geopend van ons gloednieuwe pand in Maurik. Door onze groei zijn wij per direct opzoek naar nieuwe logistiek medewerkers die zin hebben om in een leuk dynamisch team aan de slag te gaan! Wij vragen de volgende vaardigheden:

  • Flexibel
  • Teamspeler die zijn collega’s helpt
  • Gestructureerd waardoor je overzicht houdt over je eigen werkzaamheden
  • Nauwkeurigheid zodat je orders foutloos verzameld worden

Vereisten:

  • In het bezit van Hef/Reachtruck certificaat is pré maar geen eis
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar

Wij bieden:

  • Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen of door te groeien
  • Een uitstekend salaris!
  • Reiskosten vergoeding vanaf 15km
  • Een gezellige vrijdagmiddag borrel
  • Uitzicht op een vast contract incl een volledig door de baas betaald pensioen!

Hoe ziet een typische werkdag er bij ons uit?

 

Zodra je het industrieterrein in Maurik oprijdt zie je ons pand al van ver… je kunt parkeren voor het bedrijf óf komt lopend want de bus stopt op loopafstand.

 

Koffie, thee of warme chocolademelk? Krantje erbij? Jij start de dag zoals jij fijn vindt!

Wanneer iedereen binnen is (uiterlijk 8.30 uur) kan de dag beginnen; in het magazijn heb je een eigen kluisje voor je kleding, schoenen, deo en andere persoonlijke items. Samen bespreek je de planning die opgehangen is en worden de taken verdeeld. Dit zorgt ervoor dat jullie als een team werken én een leuke dag hebben!

 

In de ochtend komt veelal een losploeg die de goederen uit de containers omstapelt op pallets, die jij samen met je collega’s insealed op de automatische sealmachines en dan vervolgens wegrijdt naar de juiste locaties. Om 10u is het alweer pauze en drinken we gezamenlijk wat in de kantine. Dan worden de reachtrucks gebruikt om de pallets in de stellingen te plaatsen. Voor je het weet is het al lunch, en deze wordt geheel verzorgd door het bedrijf! In de middag loop je je orders en zorg je ervoor dat de klanten de juiste goederen ontvangen. Je loopt naar je collega en controleert zijn order, terwijl hij jouw order controleert. Hierdoor voorkomen jullie beide fouten. Aan het einde van de dag ruimen jullie samen op en zorgen voor een schoon magazijn zodat je de volgende dag weer met een opgeruimd gevoel begint! Je werkdag eindigt meestal om 17.00 uur, een enkele keer vragen we je om over te werken omdat er nog laat een vrachtwagen binnenkomt. We hebben zelfs een douche dus fris (en fruitig??) ga je weer naar huis!

 

Sluit jij aan bij bovenstaande functie eisen en spreken de werkzaamheden jou aan? Stuur dan je CV + Motivatie naar sebastiaan@viachasse.nl t.a.v. Sebastiaan Gielens

Solliciteer

Logistiek

Sales

Studio

Administratief

Overig